، یکی از مهمترین فاکتورهای قانونی سئو در بهینه سازی سایت شما هستش اما این به شرط انه که محتوا شما بهترین کیفیت رو داشته باشه و مطالب ان بکر و ناب باشه تا کاربر بیشتری رو به سمت خود جلب کنه. بنابر این وبمستر باید بخشی از فعالیتای خود رو به بهینه سازی محتوای سایت خود اختصاص بده تا همیشه محتوای به روز داشته باشه. واسه این منظور باید اقدامات زیر رو انجام بده:

سئو

۱- بررسی کنین که کلمات کلیدی مورد نظر گوگل در بخش کاری شما چیه و بعد محتوای خود رو براساس انا تنظیم کنین.
۲- شما باید از کلمات کلیدی به اندازه مناسب و در موقعیتای درست استفاده کنین و یعنی، کلمات کلیدی رو بهینه کنین.
۳- محتوای خود رو بهینه کنین و تلاش کنین مطالب ارائه شده در سایت رو متناسب با یافته جدید، به روز کنین.
۴- راه های معرفی محتوای خود رو پیدا کنین. مثلا در شبکه های اجتماعی عضو شید و مطالب سایت رو در ان به اشتراک بذارین.

روند بهینه سازی محتوا واسه ارتقای کیفی و ارتباطی محتویات سایت انجام میشه. ما در مورد چند چیز که‬ باعث میشه موتورهای جستجو و کاربران‬ محتوایی رو خوب تفسیر کنن صحبت کردیم‬ ولی اول از همه، می خوام‫ چند مثال براتون بزنم‬ که چیجوری من و شما به عنوان آدما‬ می تونین یه قطعه محتوا رو بخونیم‬ و موضوع اون رو بفهمیم‬. به مثال سفر در کالیفرنیا میپردازیم‬‬‬. ‫فرض میکنیم که فردی به ما‬ یه سند تک صفحه داده‫ و به ما گفته که‬ این سند در مورد سفر در در کالیفرنیا هستش.‬ ما متنی در مورد نقاط برجسته‬ ساحل غربی ایالت متحده میخونیم، چند عکس از ساحل و اقیانوس‬ میبینیم و در مورد قوانین پارک کردن در‬ کنار آزاد راه ها میخونیم‬. ممکنه این در مورد سفر‬ در کالیفرنیا باشه ولی خوندن سند خیلی روشن نیس. صفحه رو میبندید و شاید دلسرد میشین‬ حتی اگه عبارت ” سفر در‬ کالیفرنیا ” در متن اینجا استفاده شده باشه‬ و شرحی از داستان وجود داشته‬ باشه ولی هیچ قالب مرکزی بر‫ای تمرکز در اون دیده نشده‬. هم موتورهای جستجو و هم مردم‬ انتظار وضوح و کیفیت رو از صفحات وب دارن‬ اونا می خواد بدون لحظه ای درنگ‬ موضوع محتویات صفحه رو در پیدا کنن‬ و مهمتر از اون، می خوان بتونن به محتوا اعتماد کنن.

این نوشته را هم از دست ندهید :   ۵ آبادی شگفت انگیز در دل کویر +عکس

دلیل اصلی بهینه سازی محتوا

‬ اگه من از شما بخوام که‬ منبعی در مورد سفر در کالیفرنیا پیدا کنین‬ و صفحه ای برام بیارین که‬ شامل چند عبارت و متن باشه‬ که ارتباطی به نقاط برجسته و ایالت کالیفرنیا نداشته نباشه‬ دفعه بعد دیگه از شما درخواستی نمیکنم‬ و یا اینکه اگه درخواست کنم دیگه به شما اطمینان نمیکنم‬ از طرف دیگه، اگه شما محتوایی‬ قابل توجه در اختیارم بذارین‬ که توصیفی از سفر در نقاط‬ برجسته کالیفرنیا با نقشه ها، راهنماهای پیمایش‬ توصیفی از زندگی جانوری و گیاهی‬ کالیفرنیا رو همراه داشته باشه‬ و نظرات دیگه مسافرین از این‬ سفر در کالیفرنیا رو در خود جای داده باشه‬ بعدا سوالهای بیشتری در موردش از شما میپرسم‬ و به پاسخهای شما اعتماد میکنم‬ و در جهان اینترنت وقتی مردم‬ محتوایی که می خوان رو پیدا میکنن، به اشتراکش میذارن موتورهای جستجو خیلی از این به اشتراک گزاریا رو پیدا میکنن و ان رو به عنوان نشونه ای از اعتماد در نظر می گیرن و با نمایش بیشتر شما به شما جایزه می ده‬. وقتی که به بهینه سازی محتوا‫ میپردازید ، به این موضوع دقت لازم رو به عمل بیارین‬ که ما محتوای خود رو بهینه سازی میکنیم‬ تا از کاربران و. موتورهای جستجو امتیاز بگیریم و‬ ما تمرکز خود رو بر قالبها و ایجاد اعتماد میذاریم‬.‬‬‬‬ مبحث بهینه سازی محتوا در مورد صدق می کنه و این طرز فکر باید در مورد تموم محتواا در نظر گرفته شه.