۲-۱۹-۱-۲- سنجش عملکرد در برابر استانداردها………………………………………………………………………………۳۳
۲-۱۹-۱-۳- تشخیص انحرافات و تحلیل علل آنها……………………………………………………………………………..۳۳
۲-۱۹-۱-۴- اقدامات اصلاحی…………………………………………………………………………………………………………۳۴
۲-۱۹-۲- عوامل موثر در کنترل………………………………………………………………………………………………………..۳۴
بخش نهم: ارتباطات…………………………………………………………………………………………………………………………۳۴
۲-۲۰- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………۳۴
۲-۲۱- اهمیت ارتباطات ………………………………………………………………………………………………………………….۳۵
۲-۲۱-۱- روش های ایجاد ارتباطات موثر مدیریت بر مبنای هدف و نتیجه …………………………………………..۳۵
بخش دهم: مشارکت……………………………………………………………………………………………………………………….۳۶
۲-۲۲- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………۳۶
۲-۲۳- مفهوم مشارکت …………………………………………………………………………………………………………………..۳۶
۲-۲۳-۱- مبانی فکری مشارکت……………………………………………………………………………………………………….۳۸
۲-۲۳-۲- سبک‌های مختلف مدیریتی………………………………………………………………………………………………..۳۸
۲-۲۳-۳- نظام مدیریت مشارکتی……………………………………………………………………………………………………..۴۳
۲-۲۳-۴- اهداف نظام مدیریت مشارکتی…………………………………………………………………………………………..۴۳
۲-۲۳-۴-۱- کاهش ضایعات و بهبود کیفیت از طریق………………………………………………………………………….۴۳
۲-۲۳-۴-۲- تعارض شغلی………………………………………………………………………………………………………………۴۴
۲-۲۳-۴-۳- مسئولیت……………………………………………………………………………………………………………………..۴۴
۲-۲۳-۴-۴- روابط با مافوق…………………………………………………………………………………………………………….۴۵
۲-۲۳-۴-۵- روابط با زیردستان…………………………………………………………………………………………………………۴۵
۲-۲۳-۴-۶- روابط با همکاران…………………………………………………………………………………………………………۴۵
۲-۲۳-۴-۷- عدم امنیت شغلی………………………………………………………………………………………………………….۴۵
۲-۲۳-۵- انواع مشارکت…………………………………………………………………………………………………………………۴۶
۲-۲۳-۶- پیش‌شرط‌های لازم برای مشارکت کارکنان………………………………………………………………………….۴۶
۲-۲۳-۷- فوائد مشارکت کارکنان……………………………………………………………………………………………………..۴۷
۲-۲۳-۸- مزایای مشارکت………………………………………………………………………………………………………………۴۸
۲-۲۳-۹- برنامه‌های مشارکت در سازمان……………………………………………………………………………………………۴۹
۲-۲۳-۱۰- رابطه‌ برنامه‌های مشارکت کارمندی و تئوری های انگیزشی…………………………………………………۵۲
۲-۲۳-۱۱- موانع مشارکت………………………………………………………………………………………………………………۵۲
۲-۲۳-۱۲- نظام پیشنهادات………………………………………………………………………………………………………………۵۴
۲-۲۳-۱۳- اهداف اجرائی نظام پیشنهادها………………………………………………………………………………………….۵۵
۲-۲۳-۱۴- ارکان تشکیلاتی و اجرایی نظام پیشنهادات………………………………………………………………………..۵۶
۲-۲۳-۱۵- شرایط ارائه پیشنهاد………………………………………………………………………………………………………..۵۷
۲-۲۳-۱۶- گروه‌های مشارکت کارکنان و تیم‌های کاری………………………………………………………………………۵۸
۲-۲۳-۱۷- تیم‌های کاری………………………………………………………………………………………………………………..۵۹
بخش یازدهم: پیشینه تحقیق………………………………………………………………………………………………………………۶۱
۲-۲۴- تحقیقات انجام گرفته……………………………………………………………………………………………………………۶۱
بخش دوازدهم: پیشینه سازمان………………………………………………………………………………………………………….۶۴

برای دانلود متن کامل این فایل به سایت torsa.ir مراجعه نمایید.

این نوشته را هم از دست ندهید :   شرکت تندیس تولید کننده برترین محصولات سلولزی و بهداشتی