مریض هستید و از فقدان “خوبی در زمینه همه چیز” OmniFocus خسته شده اید اما از تغییر دادن به چیزی که “قدرتمند” نیست می ترسید؟ و آن تغییر کوچک در نماد آیفون جدید چطور؟ صبر کن ، شاید فقط من باشم.

به هر حال ، این 11 جایگزین OmniFocus به شما این قدرت را می دهد که کارها را بدون توجه به پلتفرم یا سیستم عاملی که انجام می دهید انجام دهید.

آسانا

آسانا سریع است ، دارای میانبرهای صفحه کلید ، آیفون و برنامه تلفن همراه (گرچه در حال حاضر فاقد آن است) و استفاده آسان است.

تودلدو

تودلدو سالهاست که یکی از برنامه های todo/GTD/project/task مورد علاقه من بوده است. جیک در Toodledo کار بزرگی در زمینه ایجاد TD انعطاف پذیر ، قدرتمند و همه جا انجام داده است (بیشتر به دلیل برنامه های فوق العاده iOS TD و API عالی TD).

Toodledo ضرورتاً از پروژه ها پشتیبانی نمی کند ، اما می توانید پوشه ها ، برچسب ها را تنظیم کنید یا حتی از عملکردهای فرعی که در نسخه Pro ارائه می شود استفاده کنید. اگر می خواهید یک گردش کار مناسب داشته باشید ، می توانید پست انجمن من را بررسی کنید توضیحات مربوط به تنظیمات GTD من .

شیر را به خاطر بسپارید

شیر را به خاطر بسپار (RTM) یک مدیر وظیفه بسیار قوی و “سبک” است. بار دیگر ، RTM از پروژه ها به طور مستقیم پشتیبانی نمی کند ، اما می توانید کارهای بسیار منحصر به فردی با برچسب ها ، جستجوهای ذخیره شده و مکان ها انجام دهید تا در این زمینه کار کند.

RTM رایگان ، سریع و دارای برنامه های اختصاصی iOS و اندروید است. اگر به دنبال یک برنامه کاربردی ساده مرده برای ورود هستید ، RTM برنامه ای است که باید انتخاب کنید.

Todo

Appigo Todo رشد واقعی در فضای مدیریت وظیفه را با برنامه های iOS ، وب و Mac نشان داده است که همه آنها با استفاده از بیش از حد خود همگام سازی می شوند. همگام سازی هوا Todo از پروژه ها و چک لیست ها ، چندین هشدار وظیفه ، زمینه ها و موارد دیگر پشتیبانی می کند.

می توانید از سرویس OTA-sync Todo به مدت 14 روز رایگان استفاده کنید و سپس برای ادامه دسترسی باید سالانه 19-99 دلار بپردازید. رابط وب به خوبی برخی از موارد دیگر در لیست ما خوب نیست ، اما برای یک سیستم ساده GTD به خوبی کار می کند.

صفحات گسترده سفارشی

اگر می ترسید اطلاعات خود را در ابر ذخیره کنید و می خواهید سیستم خود را به هر نحوی که می خواهید سفارشی کنید ، پس به سراغ ایجاد یک صفحه گسترده سفارشی بروید. می توانید از Excel ، OpenOffice یا Numbers برای تثبیت یکی استفاده کنید. و اگر واقعاً سرسخت کلان و VBA هستید ، می توانید با برنامه ریزی روش ها و عملکردهای خود برای گروه بندی و مدیریت پروژه ها ، انجام بررسی های هفتگی و موارد دیگر ، کارهای بسیار مرتبی انجام دهید.

ارکستر

Orchestra بیشتر در مورد مدیریت وظایف گروهی و گروهی است ، اما می توانید از آن برای پروژه های شخصی نیز استفاده کنید. می توانید بگویید که سازندگان ارکستر از چیزهای خوب طراحی شده خوششان می آید زیرا برنامه زیبا است. همچنین استفاده از آن با برنامه iOS مشابه بصری و آسان است.

Todo.txt

Todo.txt از اولویت ها ، زمینه ها و پروژه ها پشتیبانی می کند. جالب ترین قسمت این است که با کمک Dropbox ، فایل todo.txt شما می تواند توسط سیستم عامل اصلی شما و همچنین دستگاه های اندروید یا iOS شما دیده شود تا بتوانید هر کجا که بروید ، کارهای روزانه خود را در اختیار شما قرار دهد.

این نوشته را هم از دست ندهید :   استراتژی های گفتاری: ۵ نکته برای تقویت ارائه خود

آسترید

وقتی من یک پسر اندروید بودم ، یکی از برنامه های مورد علاقه من برای برقراری ارتباط با Remember The Milk Astrid بود. از آن زمان ، Astrid نه تنها به یک برنامه اندروید تبدیل شد ، بلکه اکنون در iOS پشتیبانی می شود و دارای یک تجربه کامل webapp است که می توانید با آن همگام سازی کنید.

Astrid از لیست وظایف متعدد پشتیبانی می کندs ، تکرارها ، سررسیدها ، اولویت (اهمیت) ، یادداشت ها و اشتراک گذاری با دیگران. این یک برنامه بسیار کوچک نیز هست ، ناگفته نماند که یک طلسم زیبا دارد.

Evernote

از Evernote می توان برای هر کاری استفاده کرد. بله ، حتی یک سیستم GTD. من هرگز معتقد نبودم که می توانید از Evernote به این روش استفاده کنید ، حتی پس از برخی از “پیاده سازی” هایی که در طول سالها به صورت آنلاین پیدا کردم. این تا زمانی بود که با مجموعه آموزشی سلاح مخفی آشنا شدم. این آموزش به شما نحوه راه اندازی سیستم GTD با Evernote را نشان می دهد. این بسیار خلاقانه است و به نظر می رسد می تواند برای بسیاری از افراد مفید باشد ، به ویژه افرادی که از Evernote به عنوان دیوانه استفاده می کنند.

پیاده سازی از پروژه ها ، اولویت ها ، زمینه ها و حتی دستور کارها پشتیبانی می کند. آنچه واقعاً زیباست این است که چگونه می توانید از افزونه ایمیل Evernote با Outlook برای انتقال همه ایمیل های خود به Evernote و انجام آنها در آنجا استفاده کنید و به شما امکان می دهد صندوق ورودی خود را خالی کنید.

Doit.im

من چند سال است که Doit.im را مشاهده می کنم. تغییرات زیادی در طراحی ایجاد شده است و من فکر می کنم آخرین آن تا حد زیادی بهترین است. Doit.im رایگان است و می تواند در وب ، ویندوز ، Mac ، iPad ، آیفون و اندروید استفاده شود. می توانید پروژه ها ، اقدامات بعدی ، برچسب ها ، سررسیدها ، یادداشت ها و غیره را تنظیم کنید و همه اینها با استفاده از سرورهای doit.im همگام سازی شود.

Producteev

Producteev webapp تیم دیگری برای انجام کارها است. از ایده فضاهای کار (مانند Asana) استفاده می کند و راههای خوبی برای مشاهده داده ها به کاربر می دهد. یکی از بخشهای مورد علاقه من در Producteev این است که آنها در حال حاضر دارای کلاینت های ویندوز ، Mac ، iOS و حتی اندروید هستند.

Producteev از برچسب ها ، برچسب گذاری هوشمند ، سررسیدها پشتیبانی می کند و برخی از بهترین ایمیل ها و ادغام IM را که برای هر برنامه کاربردی پیدا کرده ام ، دارد.

نتیجه گیری

اگرچه OmniFocus یکی از بهترین ابزارهای GTD است که من در زندگی خود لمس کرده ام ، اما قطعاً جایگزین های بسیار خوبی برای هر پلتفرمی وجود دارد. آیا جایگزین دیگری برای OmniFocus وجود دارد که از آن استفاده می کنید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.