در زندگی پرمشغله امروزی یکی از بهترین جاها واسه گذروندن تعطیلات جزیره ها هستن که هم مناظر قشنگتر دارن هم آرامش در اونجا جریان داره و می تونید به طور کامل استراحت کنین.

top island

این جزایر بهشتای مطلقی هستن که اونقدر جذابیت واسه توریستا دارن که می تونن اونا رو از داشتن یه تعطیلات عالی مطمئن کنن. حال لیست ۵ جزیره بهشتی جهان رو ببینین:

فیجی

 

مثلی هست که می گوید هیچی کامل نیس اما مکانی روی زمین در حد کمال هست که این حرف رو نقض می کنه. جزایر و سواحل خیلی زیادی هست که واسه توریستا آرامش کامل به ارمغان می آورد. این آبای آبی و شنای سفید اینجا رو فوق العاده جذاب کرده درحدی که نمی تونید از یه بار دیدن اون بیخیال شین. کارای زیادی می تونید انجام بدین که تعطیلات خود رو عالی برگزار کنین.

پوکت

بهترین مکان در آسیا و کشور تایلند جزایر رویایی پوکت واسه تعطیلاته. این جزیره آروم، قشنگتر و دست نخورده. این روزا زمان بسیار خوبی واسه مسافرت به پوکته و حتی تماشای اون در شب هم ارزش خاص خودشو داره. اینجا گردشگاهای زیادی واسه یه نفر هست و هرکی می تونه یکی از اونا رو انتخاب کنه. خلاصه باید بگیم همه چیز واسه خوش گذشتن به توریستا آماده هستش.

 

سیدنی

این شهر در استرالیا یکی از بهترین سواحل جهان رو داراس. ورزشای آبی زیای مثل موج سواری و غواصی هم هست. به غیز از سواحل قشنگتر در این کشور نقاط توریستی زیادی واسه گردشگران هست.

این نوشته را هم از دست ندهید :   اصل استقلال امضاهای اسناد تجاری

جامائیکا

جامائیکا در مرکز دریای کارائیب واقع شده و مکانی عالی واسه داشتن بهترین تعطیلاته. آٰفتاب، شنا و سواحل خیلی ساده و دیدنی هستن و بهترین مکان رو واسه استراحت شما جفت و جور می بیارن. تجربه غواصی و فرهنگ غنی جزیره هم از جذابیتای دیگه س و نسیم خنک و ورزشای آبی این تعطیلات رو حسابی خاص و باحال می سازه.

هونولولو

هاوایی بهترین محل واسه هر چیزیه. استراحت، آرامش، ورشای آبی، مهمانی، ماجراجویی؛  مجموعه خوبی از همه اینا در هونولولو آماده هستش که دلیل شده گردشگران اوقات خوشی داشته باشن و بتونن هرکاری که دوست دارن بکنن. آب و هوا و مردم اینجا هم خوب هستن که همه اینا هونولولو رو بهترین مکان واسه توریستا ساخته. غروب آفتاب در این مکان هیجان انگیزه و کسی که به دیدن این قسمت جهان می رود حتما باید غروب اون رو هم ببینه.

اختصاصی آلامتو

ترجمه : سیمرغ

 

جزیره جهانگردی سیمرغ عکس جزیره فیجی عکس جزیره هونولولو